Kitabin sıkmamasi akiciliği disinda önerebilecgim pek bir yanı yok. Sems hakkinda okuduklarima inanamadim ve gercekligini sorguladim. Kimya Hatun adina yazilan baska kitaplari da okumam lazim diye dusunuyorum. Cunku Sems hakkindaki dusuncelerimi nihayete erdirmem lazim. Olasi bir senaryo ama inanmak istemedim. Mevlana yi ve mevlevileri de biraz ne yaptiklari belli olmayan bir grup gibi gostermis. Okursaniz Kimya Hatun ve Şems hakkina baska yayinlar da okuyun muhakkak.