Paulo Coelho beni şasirtmadi. Simyaci ile ayni lezzette bir cirpida okudum kitabi. Gerek akıcı dili gerek her cumlenin doluluğu bana iyi ki dedirtti. Bir baş kaldiri bir ozgürluk mucadelesi. Kendince belki de hayatinin ilk haksizliginin, intikamini aldigini sandi omru boyunca...ona acidim, hak verdim , anladim, takdir de ettim ...
CasusPaulo Coelho · Can Yayınları · 20166,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Günahı Tanrı değil, mutlak olani göreceliye dönüstürmeye çalistirdiğimizda bizler yarattık. Bütünü bir tarafa bırakıp yalnizca bir kısmını görür olduk; oysa bu kısım günahla, kuralla kötüyle savaşan iyilikle, iyiyle savaşan kotülükle yüklüydü, ustelik bu iki taraf da kendisinin haklı olduğuna inaniyordu."
Klasik bir hikayesi olsa da, yazarın hayatiyla bagdastirdiginizda onun ne tarz yaraları olduğunu anlayabiliyorsunuz. Biraz sabirla okumaniz gerek. Hikaye sonlara dogru canlanıyor. Acikcasi daha agır bir gurur, daha zor bir hikaye beklemistim. Ama yazildigi dönem icinde dusununce yeterli tabiki. Okuyun, cunku bir kadinin olmamasi gereken halini de gostermis, olmasi gereken halini de. Okunmaya deger yinede benim icin.