"İyyake na'budu ve İyyake nesta'in." diyebilirsek Abdullah olabiliriz. Abdullah olmak, en büyük ödül ve nimettir. Abdullah olmak Allah'ın bir projesidir. Allah insanı bunun için yaratmıştır.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Cebrail'in tazeliğinde Kur'an okumak" yani okunan her ayetin kendisine yeni inmiş gibi okunması demek. Maharet çok okumak değil, asıl maharet o ayetler üzerinde tefekkür etmektir.