KY

KY
@blueprple
Ben hakikati arayan bir yolcuyum...
"İyyake na'budu ve İyyake nesta'in." diyebilirsek Abdullah olabiliriz. Abdullah olmak, en büyük ödül ve nimettir. Abdullah olmak Allah'ın bir projesidir. Allah insanı bunun için yaratmıştır.
Sayfa 11·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Cebrail'in tazeliğinde Kur'an okumak" yani okunan her ayetin kendisine yeni inmiş gibi okunması demek. Maharet çok okumak değil, asıl maharet o ayetler üzerinde tefekkür etmektir.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Efendimiz(sas) şöyle buyurmuştur: "Sizden her kim Rabbi ile konuşmak/dertleşmek isterse hemen Kur'an okusun."
Sayfa 10·Kitabı okudu
Dua bir yönüyle tevekkülün inşasıdır.
Mü'minin her adımı ibadettir, ibadet olmalıdır.