Kitabın en başından en sonuna kadar sanki şifa niyetine yazılmış gibi.Allah ile arayı sağlamlastırmak ve güzelleştirmek esas alınmış.Kafamda oturmayan birçok soruya somut örneklerle cevap buldum.Teşekkürler İyad Kunaybî:)
Bence hemen alıp okumalısınız
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Atas hocam ile ben 4 kişiye kitap hediye etmek istiyoruz. İstediğiniz kitabın adını yoruma yazmanız yeterli. Hadi iyi şanslar :)
Not: Çekiliş yarın saat 12'ye kadar sürecek, sonrasında da kazananları açıklayacağız.