Ela

Ela
@bluexapocalypse
Yunanelahinswagoğlu -hinbanu
“Batmasaydı eğer Titanik, kimse sesini duymayacaktı; yanmasaydı eğer Anka küllerinden geri doğmayacaktı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“ay kadar parlak, gece kadar kızıl... Cesur ve aynı zamanda korkak bir kız.”
“Güneşe el süremeyen kötüler, ellerini gökteki aya uzatmaktan asla çekinmezlerdi.”
“Ayrıca kimse kendindeki sorunları fark edemez, bilemezdi çünkü herkes kendi kusurlarını göremeyecek kadar kördü.”
“Yaraları önemsemekten daha ziyade yaraların nasıl oluştuğunu önemserim.Aslında iz bırakan yaralar değil nasıl oluştuğudur.”