İskender PALA’nın kalemini, üslubunu çok beğenirim, onun için yeni kitabının çıkmasını hep dört gözle beklerim. Ama ne yalan söyleyeyim uzun zamandır “Abum Rabum, katrei matem, Babilde ölüm İstanbul’da aşk” ayarında ve o lezzeti verebilen olmamıştı, taaaki Azdahak’ı okuyana kadar….
Ellerine emeğine, yüreğine sağlık hocam.