Serinin devamı elbette harika bir şekilde devam ediyor.
Bir önceki kitapta en son Aldrik ve Vhalla'nın uçurumdan düşüşünü okumuştuk, gayet heyecanlı bitmişti bence. Onlara bir şey olmayacağı kurtulacaklari tahmin edilir bir durum olsa da merak uyandırıyordu.
Bu kitapta savaşacakları yere-Kuzey'e- varıyorlar ve savaşta gerçekleşiyor. Yalnız 10-15 sayfa kadar olan bir süreçte savaş olup bitiyor kısa bir süreç denilebilir ama ben çook uzun sahneler okumayı sevmediğim için bana bu süreç bile uzun geldi. Kitabın sonunda zihninizde küçük bir patlama yaşayabilirsiniz, şahsen bende öyle oldu. Aldrik'e çok çok kızabilirsiniz hatta ama işlerin göründüğü gibi olmadığını biliniz efenim çok kızmayın ona lütfen..