Hayatımda bir kez ben de mutlu olmak istedim, kaygısız insanların hayatının nasıl da güzel olabileceğini ben de hissetmek istedim...Ölmeden önce biraz rahat nefes almak istedim sadece, kendim için birşeyler yapmak...
İnsan ölümün yaklaştığını hissediyor, ölümün gölgesi yolunuzun üzerine kapkara düşüyor, işte o zaman her şeyin rengi artık o kadar canlı olmuyor ve insanın içini o kadar çok yakmıyor ve tehlikeli gücünden çok şey kaybediyor.