"Neyim var, neyim yoksa çocuklarıma bölüştürdüm. Fakirlik bastı, bastı ama ben tınmıyorum. Tanrı'da var ya..."
Zorba, ihtiyarın kulağına bağırdı:
"Tanrıda var, Barba Anagnosti, Tanrıda var, ama bizde yok! Koca cimri vermiyor bize..."
Fakat ihtiyar, soylu kaşlarını çattı.
"Ee, Tanrı'yı kabahatli bulma gayri, kubaros!" dedi. "Kabahatli bulma, o zavallı da bizden bekliyor."