b.

- beyaz su vadisinin tek bir kare fotoğrafını daha iyi açıdan çekebilmek için reşko tepesine tırmandığımız günleri ne çabuk unuttun?
oysa ne bir ölüyüm ne de bir hayatım var ... ne yaşamak yaşam ne ölüm ölmek.
Sayfa 118 - Enis Batur
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dönersen ıslık çalarsın Yol uzun, su karanlık
ne çok şey yaşadığımı düşündüm ne çok...