Biten ve tekrar okuyacağımı bildiğim bir kitap. Aslında yaşamanın kendisi böyle bize gül bahçesi vadetmiyor. Acı çekiyoruz, mücadele etmek ağır geliyor ama yaşamın canlılığı devam ediyor. Ben hala yaşıyorum ve Deborah gibi sığınacağım somut bir akıl hastanem yok ama benim uykularım, suçlamalarım, yetersizlik hisleri var. Kesinlikle tavsiye ederim.