Sadece tavuğun organiği konusunda şüphelerim var. Malumunuz rahatça eşelenip dolanan, koşup oynayan, horozla aşk yaşayabilen tavukları yememiz öneriliyor. Tavuk çiftliklerinde dar alanda kısa paslaşmalarla yaşayıp durdukları yerde semiren cinsler tavsiye edilmiyor. Ne var ki, mutlu, güzel, özgür bir hayat yaşayan tavuğu yemek de benim vicdanıma uymuyor! Dolaşan, gezen, horozla kesişen, gelecek için planları, hayalleri olan tavuğa yazık değil mi? Ötekisinin hayatı zaten hayat değil, hücre hapsi gibi bir şey. Onu yemek bir tür ötenazi sayılır kanımca.