kafkaesk

İnsanlar, birbirlerine haksızlık ede ede haksızlığa uğraya uğraya, birinin tadını, ötekinin acısını duymuşlar.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Derler ki, tabiatta haksızlık etmek iyi, haksızlığa uğramak kötü bir şeydir.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Doğrunun ne olduğunu bilmedikçe, doğruluğun iyilik olup olmadığını nasıl kestirebiliriz?
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Umut tatlı tatlı doldurur içini, Yoldaşlık eder ona, hoş eder gönlünü, Umut yola sokar, yoldan çıkan insan aklını.
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Hiç kimse bilmiyor bu parfümün aslında ne kadar iyi olduğunu, diye düşündü. Ne kadar iyi yapılmış olduğunu kimse bilmiyor. Ötekiler sadece etkisine köle oluyor, hatta kendilerini etkileyip büyüleyen şeyin parfüm olduğunu bilmiyorlar bile. Gerçek güzelliğini anlamış anlayacak tek kişi benim, çünkü ben yarattım onu. Aynı zamanda büyüleyemeyeceği tek kişi de benim. Parfümün kendisi için anlam taşımadığı tek kişiyim ben.
Can Yayınları·Kitabı okudu
Reklam