Bonus olsun bu;)
Küçük bir duraklama… Bir fark ediş, bir kendini tanıma hâli. Günün telaşında kaybolmuşken, bir fincanı insanı kendi varlığıyla buluşturur; huzuru hatırlatır. Velhasıl, kahve… Kahve gözlerinin hatırınadır; yoksa kırk yılın garantisi yok!
Dikkat Refakat Anısı İçerir. Okuyun Derim :D
Dün bir tanıdığıma refakat etmek için hastaneye gittim. Ciddi anlamda çok ağır bir operasyon geçirmişti. Servise 10 gün sonra yoğun bakımdan çıktığı ilk gün olduğu için çıtırdan contayı yakmıştı. Refakatçi olarak adamın karısı ve ben vardım. O mistik konuşmaları aklımda kaldıkça derledim. Ben baya güldüm refakat ederken, umarım sizde okurken gülersiniz :D E: Hasta olan Erkek K: Hastanın Karısı kişilerimiz bunlar :D 1) E) Yoğun bakım önünde ki köpekler neydi öyle? K) Gördün mü? E) Yok görmedim, sesinden biliyorum. :D 2) Ben adamın kızına WhatsApp dan fotoğraf video çekerken, çektiğimi fark etti ve şunu dedi: Donlu fotomu nerde paylaşcan? :D (OnlyFans açacam amca sana diyemedim, desem de anlamaz gerçi :D) 3) E) balgam çıkardı yuttu K) biz onu çıkar diye başında bekledik deli misin sen? E) Tamam vereyim sana bir tane balgam :D 4) Gece saat 3-4 suları karısına sesleniyor E) Pet şişe ver bana onu yicem :D K) Mehmet sen kafayı mı yedin pet şişeyi niye yiyon :D 5) Gecenin bir saatinde aniden kalkıp, yatağın ucunda ki ipi tutup kendini kaldırmaya çalıştı. K) Yattığı koltuktan kalkıp adamın elinde ki ipi aldı attı dedi ki Velet çocuk gibi oldun aynı ayyhhh ayyhhh :D Bi daha ameliyat mı olmak istiyorsun, olmak istiyorsan söyle ona göre davranayım :D 6) Saat 4:29 hastamız gözlerini belerterek bi çay demle dedi K) sabah olsun öyle kadın hiç gözlerini belertme gorkmuyom :D 7) K) Gözünü yum da uyu galbin dinlensin (sanki uyuyunca kalp çalışmıyor) :D 8) K:Söz dinleme gör sen
1000Kitap
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hepimiz Gökyüzü Olmak İstedik Üzerine Konuşalım...
Selamlar umarım iyisinizdir. Sıhatiniz ve Keyifleriniz yerindedir. Bu gün çok uzun zamandır Hayruş ✮⋆˙ ile yapmak istediğim ama benim yüzümden uzun bir süre ertelenen bir soru-cevap, kitap üzerine sohbet etkinliğini sizlerle paylaşmak istiyorum. Sohbetimiz başlıkta da olduğu gibi HGOİ serisi: Lordlar ve Varisler Krallar ve Soytarıları Ejderha ve Yıldız Deliler ve Cellatlar Efsaneler ve Lanetler üzerine olacaktır. (Bu arada isim yazmak uzun süreceği için hesaplarımızın baş harfleriyle devam edeceğim) Ve sohbet seri hakkında SPOİLER İÇERECEKTİR HEM DE BOLCA... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ M: Tamamdır şimdi o zaman ilk sorumla başlayayım bu seride en çok hoşuna giden şey nedir? H: Hmm... Nova diyeceğim. Çok güzel yazılan bir karakter. Baştan sona gelişimini okurken kendi kızımı yetiştiriyorum gibi hissettim. M: Benim için seriyi iyi yapan temelde 4 şey var: birincisi özgün bir konu ya da işleyiş, ikincisi beni ne kadar eğlendirdiği, bana ne kadar duygularını geçirebildiği, kitap sonunda bana ne kadar çok şey kazandırdığı. Şimdi ilk madde belki pek olmaz ancak hgoi diğer tüm isteklerimi karşılıyor, senin dediğin gibi karakter gelişimi konusunda hakikaten çok başarılı. H: Evet katılıyorum N.G. Kabal'ın kalemini seviyorum yazdığı ufacık bir cümlede bile derin anlamlar var. H: Sence serinin sonu yeterli miydi bir şeyi değiştirmek istesen neyi değiştirirdin 🙃
Duygu ve Düşünce
Sanal meydanda kolpacılık
Ne kadar çok kolpa profil var ve insanlar bu kof algılara nasıl da kolayca kanıyor! Efendim kolpa kelimesini bilmeyenler için alavere peşinde olan, hileci, sahtekar gibi manalara gelir. Soruyorum sizlere kalp gözünün açık olmasını geçtim, azıcık uyanık ve feraset sahibi olmak bu kadar mı zor yahu? Geçenlerde aracımla kaza yaptım diyerek internetten bulduğu pert olmuş bir araba fotoğrafı paylaşan bir çocuk, kalan ömrümün ilk günü diye yazıyor ve altında onlarca samimi geçmiş olsun mesajı sıralanıyor; oysa ilk bakışta o fotoğrafın sahte ve uydurma olduğu apaçık ortadayken millet bunu anlamıyor, çok ilginç. Şimdi de bir başka popülist kurnaza denk geldim; güya umarım linç yemem diyerek, bugün bir kadının kendisine elini uzattığını ama ben bana haram olan kadının elini sıkmam dediğini de iletmiş. Alalh kabul etsin, şevkini kırmak istemem böyle de devam etmeli ama bunu paylaşmakta ki maksat nedir? Yapman gerekeni yaptığın için tebrik edemeyeceğim ancak Allah kabul etsin deriz de yemiyoruz be. Tabii bu yazıyı çözemeyen, evlilik çağı gelmiş eş arayışında olan saf bacılarımız da hemen ah, senin gibi erkekler kaldı mı, biz de bitti sanıyorduk; inanır mısın geçen gün bir erkek de bana elini uzattı, ben de vermedim"diye methiyeler düzmeye başlıyor. Çok komikler gerçekten. Yani haramdan kaçınma samimiyetinde bir erkeği taktir ederim hele ki böyle zamanda, ama eğer umarım linç yemem derse sorun vardır. Bu takvada biri inşallah der umarım demez en azından o iki kelimenin arasındaki farkı bilir zaten o fark seni el sıkmana engeldir ya hacı ağabey. Arkadaş, yemeyin artık şu ucuz numaraları! Tesettüre, iffete ve helal-haram sınırlarına gerçekten riayet eden vakur bir adam, sosyal medyada beğeni toplamak, ters psikolojiyle övgü almak ve bonus puanları toplamak peşine düşmez; biraz
1000Kitap
14 yıldır 1000Kitap'ın bütün iyileştirme ve güncellemelerini sizin geri bildirimleriniz ile şekillendiriyoruz sevgili okurlar. Talebiniz üzerine profilde arama özelliği geri getirildi. Ayrıca bonus olarak, daha çok önce pek çok kez talep edilen, kitaplara göre filtreleme seçeneğini de ekledik. ❤️
1000Kitap Güncellemeleri

1000Kitap

@1000Kitap
·
En çok talep edilen özelliklerden birisiydi, artık profilinizi yıllara göre filtreleyebilir ve sıralamayı değiştirebilirsiniz sevgili okurlar. ❤️
1000Kitap Güncellemeleri
Hayatta büyük şeylerden bile zevk alamayan insan olmadım. Bazen yolda koparılan bir dal karahindibanın sarı rengi mutlu etti beni. Bazen de küçük bir merhaba. İstanbul da Galata da gezerken yorulan ayaklarımı dinlendirirken kısacık bir uygulamaya bakmakla okudum Alper Turgay kardeşimin mesajını... Hani bazen bonus günler olur hayatta O gün sevdiklerimle gezdim. Irkçı da olsa Kanye West'e denk geldim( pek sevmem açıkçası ama denk gelmek büyük şanstı)ve ardından okuduğum mesajla Taptaze yazar,yepyeni bir kitap ve imzalı olacak olması nasıl anlatayım böyle heyecanlandım...İçimin kıpırtısı o kadar suratıma yansımışki fotoğraflarımda bile gözlerim parlıyor ❤️ Pahalı olmadan önce çok kitap gönderdim okullara❤️ Liselilere🌺 Oğretmenlere🌸 Ve en çok köy okullarına✨ Çok hediye kitap kabul eden biri değilim aslında ama gönderen kıymetli olunca kitaplar da o kadar anlamlı oluyor. Kitaplığımda çok özel,çok güzel,çok kıymetli insanların da kitapları var her onlara baktığım da yüreğine sarıldıklarım. Bu kitap da gelişi ile mutlu etti beni... Okunup hayatıma dahil olacak. Kitaplığımda enlerde kalacak 🌸 Güzel kardeşim Alper Turgay e Rabb'im gönlünce okurlar nasip etsin.Ve çok teşekkür ediyorum kendisine... Belki aldığım en özel hediye değil ama en kıymetlilerde yerini aldı 💫💫 Araf Uygulamada çok popüler olmasam da reel yaşamda hediye kitap alacaksam kesinlikle destek olmak için bu kitabı alacağım.Yolun açık olsun 🌸🌸💫