Betül

Betül
@bookandlove
Okuyorum, öyleyse varım. Reading slump'tan çıkma mücadelesi veriyorum.
"... Geçmişimi yok et, şimdi mi ez geç, geleceğimi dağıt; ben o zaman bile, o karanlıkta bile yaşamaya devam ederim..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bütün günahların en büyüğü olan kibri mantıkla alt edemezsiniz ve zaten kibirli insan doğası gereği bunları duymayı reddeder.
"Güven dürüst olmayı gerektirir, tamamen dürüst olmayı..."
Sayfa 63·Kitabı okudu
Kadınlar bu gibi taleplerle kapımı çalarlardı. Bu ilk kez olmuyordu ama o kadınlar gözyaşlarını boğulup yalvararak, rica ederek onlara yardımcı olmamı istemişlerdi. karşındaki kadında ise erkeksi bir kararlılık hakimdi. Daha en başından onun benden güçlü olduğunu hissetmiştim, muhtemelen benden istediğini alabileceğini. Odada şeytani bir şey varsa benim içimdeydi, benim içimdeki adamda... İçimde kadına karşı bir isyan, bir öfke doğmuştu Onun bir düşman olduğunu sezmiştim.
Sayfa 59·Kitabı okudu
Aynı anda hem evdeydim hem de evin özlemini çekiyordum.