Çok sıkıldım, seni beklemekten. Yoksun, senin yokluğuna rağmen hâlâ bekliyorum seni, gel artık. Nerdesin? Ne yapıyorsun? Ben bunu bilmiyorum, ve bu çok berbat bir şey. Yoruldum anlıyor musun? Ki seni beklemekten başkaları ilgimi bile çekmiyor. Belki de bu yüzden böyle yorgunum, başkasına şans vermediğim için. Senin yokluğunda yapmadığım hatalara insanları inandıramadım. Seni unutmak için her şeyi denedim, olmuyor.