Düşünüyordum da, şu hayat dediğimiz şeyin ne hoş ödülleri vardı; şuna buna hınç duymak, kin beslemek ne kadar yersizdi ve dostluklar kurabilmek ve kafa dengi kişilerle birlikte olabilmek ne kadar gıpta edilecek bir durumdu…
‘’Biri bildiğini iddia ettiğinde şunu demiş oluyor: ‘’Hayatta hiçbir gizem yoktur. Ben her şeyi bildiğime göre, gördüğüm kadarıyla hayatta hiçbir gizem yoktur.’’ ‘’Bilmiyorum, ‘’diyen kişi ise aslında hayatın bir gizem, hayatın sonsuz bir gizem olduğunu söylemiş oluyor.’’
‘’…Ama ben size diyorum ki eğer hakikate doğru adım atmak istiyorsanız, o zaman temel bir durum olan cehaletinizi kabullenmelisiniz; bilmediğinizi kabul etmelisiniz.’’