Bu kitap beni aldı aldı duvara attı, aldı aldı duvara attı. Son yıllarda okuduğum en hüzünlü kitap olmakla birlikte belirli bir sayfadan sonra asla gözyaşlarıma hakim olamadım. Müthiş bir anlatım. Bitince anlaşılan, okudukça bitmemesi gereken kitaplardan. doksanlı yılların en etkileyici kitaplarından biri olarak gösterilmesine şaşılmamalı. Ah fugui ah... ENFESTİ! Yaşamak