Merhabalar. Serinin 4. kitabı da bitti. Kitabı anlatmayı çok uzatmayacağım. Çok bir şey anlatmıyacağım çünkü artık orta kitaplardan biri. Zaten seriye başlarsanız devamı geleceği için sadece kendi düşüncelerimi anlatacağım.
İlk başta seri gittikçe karanlıklaşıyor. Kitabın bazı yerleri çok sıkıcıydı hatta hiç okumadığım gün bile oldu. Turnuva görevlerini çooook heyecenlanarak okudum.
Sevdiğimiz ilk kişinin ölümünü görüyoruz. Cedric lmesi beni çook üzdü. Yani arkadaşlar düşüncelerim kısaca böyle.
İYİ OKUMALAR