sevim

sevim
@booksandreco
"Kitap okumak hususi bir sanattır." -Mustafa Kemal Atatürk 19
Mektup alır, efkarlanırım; Rakı içer, efkarlanırım; Yola çıkar, efkarlanırım. Ne olacak bunun sonu, bilmem
Sayfa 66·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşünme yapacağın yapıyı; El tutar, ömür yeter; Yarına Allah kerim
Sayfa 64 - festival·Kitabı okudu
ağlasam sesimi duyar mısınız, mısralarımda; dokunabilir misiniz, gözyaşlarıma, ellerinizle? bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, kelimelerinse kifayetsiz olduğunu bu derde düşmeden önce bir yer var; biliyorum; her şeyi söylemek mümkün; epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; anlatamıyorum.
Sayfa 60 - anlatamıyorum·Kitabı okudu
Şiir yazma hastalığım Hep böyle havalarda nüksetti. Beni bu güzel havalar mahvetti.
Sayfa 57 - Güzel Havalar·Kitabı okudu
Benimde mi düşüncelerim olacaktı? Ben de mi uykusuz kalacaktım, Sessiz, sedasız mı olacaktım böyle? Ben böyle mi olacaktım? nisan, 1939
Sayfa 55 - Sevdaya Mı Tutuldum?·Kitabı okudu