sevim

sevim
@booksandreco
"Kitap okumak hususi bir sanattır." -Mustafa Kemal Atatürk 19
sanma ki derdim güneşten ötürü; ne çıkar bahar geldiyse? bademler çiçek açtıysa? ucunda ölüm yok ya. hoş, olsa da korkacak mıyım zaten güneşle gelecek ölümden? ben ki her nisan bir yaş daha genç, her bahar biraz daha aşığım; korkar mıyım? ah, dostum, derdim başka
Sayfa 48·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Artık ne torbasında ekmek kırıntısı, Ne matarasında dudaklarının izi; Öyle bir rüzgar ki, Kendi gitti, İsmi bile kalmadı yadigâr. Yalnız şu beyit kaldı, Kahve ocağında, el yazısıyla; "Ölüm Allah'ın emri, Ayrılık olmasaydı." eylül, 1941
Sayfa 47·Kitabı okudu
Gitme, kal dememi bekleme benden Ayrılık kararı verilmiş dünden Gözlerin, dilinden önce söyledi... -Metin Vural
Şiir
gecem günüme karışmış, bir hoşum
Müzik
Yanlış bir hayalin şehrinde kaldım, Sevdiği ben değilim. Anlatamam. -Atilla İlhan
Şiir