Değişmemesi gereken kavramlar vardır: asalet, saygınlık, güzellik, alçakgönüllülük, ailenin kutsallığı, evlat sevgisi, onur gibi ... Bunları yaşatmak gerek, bunlar ölmemesi gereken kavramlar.
- Eğer aşık olursak tüm geleceğimizi erkeğe mi tabi kılmalıyız ?
+ Sanırım bunu erkek bizden üstün olduğu için değil, mutlu olmak istediğimiz için yaparız.