Ey Tanrım, merhametli Tanrım, onun sesini unuttur bana, beni ona çeken, beni ona bağlayan her şeyi unuttur bana; sesinin, yürüyüşünün, sarılmalarının, tebessümünün hatırasını sil benden.
Senin rızan olmadan onun oldum. Ama beni günbegün ona, kollarına koşturan bu arzuyu kalbime koyan sen değil misin? Bugün öğleden sonra olan oldu. Çok bekletmedim onu, doğru, ama düşündüm ki, eğer iki insan anlaşıyorsa, bizim gibi birbirini hep görmek istiyor ve seviyorsa vakit kaybetmemeli, çünkü araya nelerin gidebiliceği bilinmez.