Serinin ilk kitabını çok beğenmiştim. Bu kitabı daha fazla beğendim. Yazar karakter gelişimlerini ve olayların gidişatını çok iyi işlemiş. Özellikle Çınar ve Taner'in karakter gelişimine hayran kaldım. Kitabın sonu da çok heyecanlı yerde bitti. O yüzden serinin üçüncü kitabını merakla bekliyorum.
Felek: KinMeriç Kayalı · Kitapyurdu Doğrudan Yayıncılık · 20211 okunma
"Her şey kötü olmakla cezalandırılmışken insanlık bu cezanın mahkumlarındandı. Varlık, kötülüğe diz çökmüş gibiydi ve onun içinde hayatta kalmaya çalışan, bir dala tutunup da altlarındaki şiddetli selden kurtulmayı hedefleyen herkes elbet ki düşer ve onunla birlikte sürüklenir, karanlığa teslim olurdu."