beyza

beyza
@booksofbeyz
Instagram: booksofbeyz
"Ama genelde herkes bana Thomas diyor. Newt dışında...o Tommy diyor. Tom dediğin zaman sanki evdeymişim gibi hissediyorum. Evimi bilmiyor olsam da...Ne korkunç bir haldeyiz, değil mi?"
Sayfa 246·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İğrenç yaratıklarla dolu devasa bir Labirent'te yaşamak, benim hayatım."
Sayfa 152·Kitabı okudu

beyza

, bir kitap okudu
9/10
·336 syf.·
20 günde okudu
·
2020 17. kitabı
J. R. R. Tolkien
8.9/10 · 17,3bin okunma
"Savaşları anlatan bir sürü şarkı dinlediğimde yenilginin de şanlı olabileceğini anlamıştım. Üzücü olması bir yana, fazlasıyla rahatsızlık verici bir hali var. Keşke çok uzağında olsaydım."
Sayfa 314·Kitabı okudu
"Sana söylemeliyim ki altın bizim için ikinci derecede önemliydi. Tepenin üstünden, tepenin altından, dalganın ve rüzgarın sırtında gelişimizin nedeni İntikam'dı. Şüphesiz ki, ey serveti hesapsız Smaug, başarının sana acı düşmanlar kazandırdığının farkında olmalısın. "
Sayfa 254·Kitabı okudu