[Yönetenlerin iyi ya da kötü, kahraman ya da şeytan olmaları önemli değil, onlar her şeye rağmen kendi toplumlarının birer meyveleridir. Onlar halklarının ruhlarının birer kopyasıdır. Kendi halkının neslidirler. Halk nasılsa, onlar da öyledir. Bundan dolayı eskiden beri söylenir:”Her halk hak etiği şekilde yönetilir.”]