"Uykunda konuşuyorsun."
Uzun bir süre rahatsızlık içinde sessiz kaldık.
"Ne dedim?" diye dehşetle fısıldadım.
Bakışlarını kaçırdı. "Birkaç kez adımı sayıkladın."
Midem düğümlendi,kanım çekildi. "Ah." Nefes almakta zorlanıyordum. "Başka bir şey dedim mi?"
Benden başka her yere bakıyordu. "Seni utandırmak istemiyorum."
"Çok geç."
Yüzünü bana çevirdi. "Sana aşık oluyorum, dedin"