📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Uykunda konuşuyorsun."
Uzun bir süre rahatsızlık içinde sessiz kaldık.
"Ne dedim?" diye dehşetle fısıldadım.
Bakışlarını kaçırdı. "Birkaç kez adımı sayıkladın."
Midem düğümlendi,kanım çekildi. "Ah." Nefes almakta zorlanıyordum. "Başka bir şey dedim mi?"
Benden başka her yere bakıyordu. "Seni utandırmak istemiyorum."
"Çok geç."
Yüzünü bana çevirdi. "Sana aşık oluyorum, dedin"
Herhangi bir kişi ya da fikir hakkında kesin konuşmak, o konuyla ilgili mevcut bakış açılarına kör olmaktır. Dar görüşlülüğün ve uzağı görememenin sonucudur.
İnsanlar yapılacak en akıllıca şeyin hiç duygu sahibi olmamak olduğuna inanır gibiler. Etkili olmak makine olmaktan geçiyor. İyi yağlanmış, tüketime hizmet eden, dijital olarak uyumlu, farkındalıktan uzak ama fazlasıyla iş bitirici bir robot. Bu yüzden acı çekiyoruz.