Max'e halsizce gülümsedim. "Sen de canlı kalırsan, canlı kalacağıma söz veriyorum."
Bir kaşını kaldırdı. "Bu bir motivasyon konuşması mı?"
"Elbette," dedim hiçbir şey umurumda değilmiş gibi. Sonra ona doğru yaklaştım. "Hemde en iyisi."
" Yaşananların egonu törpülememiş olmasına seviniyorum."
Ağrıda üniversitesi okuyacağına İstanbul'da tabela oku daha çok şey öğrenirsin. (Her yere açılan üniversite içine doldurulan niteliksiz öğretmen ve öğrenciye ithaf ediyor bu sözü)