Arka kapağı bende merak uyandırmıştı. Ama
sevmedim. Okurken zorlandığım ve pek sevemediğim kitap için zaten çok az olan zamanımı harcamak istemedim ve yarım bıraktım. Mekan ve karakterler bence çok sık değiştiğinden hikayeye adapte olamadim ve sanırım bu yüzden hikaye gerektiği etkiyi yaratmadı bende.
"Ayaya bakıyorum ve gördüğüm kişinin kim olduğunu bilmiyorum," dedi. "Gerisingeri bana bakan çehre benimmiş gibi gelmiyor. Öte yandan neden öyle gelsin ki? Ayna gerçekten yansıtan bir yüzey mi acaba?