''Hayat denen yapbozun bir parçasını buluyor,diğer parçasını kaybediyoruz.Tüm parçalar aynı elde toplanmıyor asla.Bir yerlerde,birilerinde bizim kayıp parçalarımız var.''
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
''Çocuklardan oluşan bir ordu neyin savaşını verebilirdi ki; olsa da sevginin,paylaşmanın veya yaşama sevincinin amansız savaşçısı olabilirdi çocuklar.Ve bu savaş topla tüfekle değil şefkatle ve hoşgörüyle mümkün olabilirdi.''
''İnsanlar nasıl da kolayca zarar veriyorlardı canlılara.Nasıl da değersiz görüyorlardı kendi türlerinin dışında olanları.Oysa can bir balığın da olsa,bir insanın da olsa ikisi de candı,ikisi de hayat doluydu,ikisi de eşdeğerdi.İnsanların imparatorluğu zulmün,acının,merhametsizliğin,düşüncesizliğin imparatorluğuydu.''
''Önemli olan yol değil,yolculuktur.Bir yere varmaktan çok,o yere nasıl vardığın önemlidir.Anlıyor musun? Hayat da bir yolculuk değil midir? Bir insanın yaşayıp yaşamadığından daha önemlisi nasıl yaşadığıdır,yaşadığı müddetçe neler yaptığıdır.''