Kübra Kaya

''Renkleri seviyordum ben,en çokta kırmızıyı.Mevsimleri seviyordum; mevsimlerden baharı,baharlardan ilkbaharı.Umut etmeyi,hep gülmeyi,hayal etmeyi seviyordum.Bir sokak çocuğu olarak görünürde hiçbir şeye sahip değildim belki,fakat ben hayalini kurabildiğim her şeyin sahibiydim.Çünkü gözde değil,gönüldeydi meselem benim.''
Sayfa 23·Kitabı okudu
Reklam
''Hayallerin şekillerle,renklerle,sayılarla dahi tarif edilebileceğini keşfetmiştim.Bana göre hayaller bin bir farklı biçimde olabilir,hiç durmadan süslenip daha da güzelleştirilebilirdi.''
Sayfa 23·Kitabı okudu
''Çoğu çocuk para pul kazanmanın,zengin olup her şeyi satın almanın hayalini kurarken ben ise sevmenin,sevilmenin ve hayatı daha çok canlıyla paylaşabilmenin hayalini kuruyordum.''
Sayfa 22·Kitabı okudu
''Çünkü denir ki, göl büyük olsa da bakmasını bilmeyene küçücüktür;onu görebilmek için bakan gözlerden fazlası gerekir.''
Sayfa 19·Kitabı okudu
''...Bizim için hiçbir şey güllük gülistanlık değildi.Biz bir gül bahçesinde bitmiş yaban otlarıydık; güllere zararımız dokunmasın diye koparılıp atılıyor,bahçeden uzaklaştırılmaya çalışılıyorduk.Bütün çabamız uzaktan seyretmek zorunda kaldığımız o güzeller güzeli bahçede bir yer edinme umudundan ibaretti.''
Sayfa 15·Kitabı okudu
Reklam