Özlem Tor

Özlem Tor
@bookworm0101
Çok okur,çok gezer…İflah olmaz bir öğrenci…
“En yakınından kötülük görmek,insanın duyduğu acı ve hüsranı katbekat artıracağından,ona bir anlığına da olsa yabancılaşmak istedim.”
Sayfa 121·Kitabı okudu
Reklam
“Burası anlamak isteyenlerin düşünüp dönüşmek isteyenlerin değil, fikrini başkalarına icbar edenlerin ülkesidir.”
Sayfa 111·Kitabı okudu
“İnsanın hafızası zalimdir. İntikam peşinde koşarcasına en çok ölürken eziyet eder.”
Sayfa 89·Kitabı okudu
“Onun yüzündeki çizgilerin aynısı benim ruhumda vardı; hatıralarım yaşlılık lekeleri gibi büyüyor,her yana yayılıyordu.”
Sayfa 72·Kitabı okudu
“Ölülerin laneti hatırlamaktır.”
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam