'Ruhumda herhangi bir kötülüğün, arzunun, beklentinin ya da herhangi bir rahatsızlığın olup olmaması tamamen benim elimde... Ama bunun için her şeyi olduğu gibi görmeli ve her şeye sadece hak ettiği kadar değer vermeliyim.'
Abartıya izin vermemeli... ''Şey''leri fazlasıyla büyütmemeli, anlamlandırmamalı, olduğundan başka değerlerle genişletip yaymamalı... Olanı olduğu haliyle anlamak, görmek, kabul etmek ve deneyimlemek kâfi...