olasılıksızı daha okumadım sanırım kendimi biraz şanslı hissetmem lazım. kitap başları itibariyle beni kendine baya çekti ancak kitabın sonu pek tatmin edici değil evet bi ters köşe yapıyor yazar ancak insanın aklında gereksiz sorular kalıyor.
tokyo ghoul mangasındaki onlarca referanstan sonra tüm hikayeyi bildiğim ama hala ana fikri açısından beni çeken ve okuyacağım kitap.black goat s egg i falanda keşke okuyabilsem :ı