Belirsizlikler hoşuma gitmiyor ve bir belirsizlik daha Allah'a adanmış bir kalp neden müslüman kardeşini es geçiyor bizi mutlu eden şeylerden bazenleri uzaklaşmak,uzak durmaya çalışmak gerçekten zor olabiliyor ama Allah deyip elinde bebek kanı olan bir ürünün olmasını idrak edemiyorum neden hafif görülüyor bu dav, neden yok sayılıyor en ufak yapılan boykotun bile etkisi var etkiyi yana koy en azından insan hiç bir şey yapamıyorsa bile boykot yapıyor diye rahat hissediyor bedenen orada olamasak bile ibadetlerimiz ve boykotumuz ile onların yanında oluyoruz müslüman kardeşine yardım etmeyen ama ağzıma almak istemediğim yerde ki insanlara üzülen kişileri insandan saymıyorum. Onlar ne kadar insansa benim müslüman kardeşlerim de insan ve benim müslüman kardeşlerim bu mualemeleyi hiç ama hiç hak etmiyorlar.
Dünyanın dört bir yanında zulüm gören müslüman kardeşlerimize özgürlük istiyoruz.