Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız.Konuşmak,canlı yaratıklar arasında en etkisiz iletişim aracı.Dil yalan söylüyor,olanları çarpıtıyor,insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor.Bu yüzden insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil..