İnsanlar ne güzel kılıf bulmuşlar kendilerine, "sana özel değil, herkese böyleyim". Bu, sen benim için özel değilsin demek. Herkes gibi biriysem ne anlamı kaldı ki? Niye emek veriyorum, konuşmaya çalışıyorum?
Ben de
Ben böyleyim işte. Kederimi unutmak için sanki kedersizmişim gibi yaparım Sait Faik Abasıyanık
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim efkar saatlerim vardır Zamanın dışında 24 saatten ayrı Farklı bir boyuta geçerim Kuşlara bakar serçe olurum Gökyüzüne bakar mavi olur Güneşe bakar yanarım Rügar ile beraber eserim sonsuzluğa Sigaramın dumanını izler Karıştırdığım çayımda mana ararım Etrafı gözüm görmez Kulaklarım işitmez Beni pek enterese etmez dünya hengameleriniz Bilmek önemli ! Bilirim öleceğimi Mezarlıklardan ölü seslerini işitirim Fısıldarlar bana Koştuk koştuk hep koştuk toprak olduk işte matruşka böyleyim ben bir anda dünyada olurum bir anda dünyadan koparım Frekanslarım uyuşmaz onlar ile Sevmezler böyle insanları insanlar Belki börtü böcek anlar beni Belki ağaçlar benim için yeşerir Belki sular akar benim için Ama efkar doluyum efkar Deniz.....
Ben böyleyim diye utanmak yerine beni böyle yaptılar demek bazen en kolayıydı.
Kalıbıma mı kalbe mi değer verirsin sen/Kalbime özüme değer vermeni isterim ben/Kalıp da kaporta da sadece bu gün için böyleyim, diyor /Kalıp geçici kalp ilelebettir bir bilsen KK
Neşet Ertaş şöyle demiş;
Geçinmeye gönlü olan geçinir. Anlaşmak isteyen orta yolu bulur. Telafi etmek isteyen eder. Önemseyen gösterir. Kısacası "ben böyleyim" diye bir şey yok. "ben sana karşı böyleyim" diye bir şey var.
Alıntı