İnsanlar ne güzel kılıf bulmuşlar kendilerine, "sana özel değil, herkese böyleyim". Bu, sen benim için özel değilsin demek. Herkes gibi biriysem ne anlamı kaldı ki? Niye emek veriyorum, konuşmaya çalışıyorum?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Benim efkar saatlerim vardır
Zamanın dışında 24 saatten ayrı
Farklı bir boyuta geçerim
Kuşlara bakar serçe olurum
Gökyüzüne bakar mavi olur
Güneşe bakar yanarım
Rügar ile beraber eserim sonsuzluğa
Sigaramın dumanını izler
Karıştırdığım çayımda mana ararım
Etrafı gözüm görmez
Kulaklarım işitmez
Beni pek enterese etmez dünya hengameleriniz
Bilmek önemli ! Bilirim öleceğimi
Mezarlıklardan ölü seslerini işitirim
Fısıldarlar bana
Koştuk koştuk hep koştuk toprak olduk
işte matruşka böyleyim ben bir anda dünyada olurum bir anda dünyadan koparım
Frekanslarım uyuşmaz onlar ile
Sevmezler böyle insanları insanlar
Belki börtü böcek anlar beni
Belki ağaçlar benim için yeşerir
Belki sular akar benim için
Ama efkar doluyum efkar
Deniz.....
Kalıbıma mı kalbe mi değer verirsin sen/Kalbime özüme değer vermeni isterim ben/Kalıp da kaporta da sadece bu gün için böyleyim, diyor /Kalıp geçici kalp ilelebettir bir bilsen
KK
Geçinmeye gönlü olan geçinir.
Anlaşmak isteyen orta yolu bulur.
Telafi etmek isteyen eder.
Önemseyen gösterir.
Kısacası "ben böyleyim" diye bir şey yok.
"ben sana karşı böyleyim" diye bir şey var.