Ah Oblomov! Senin için söylenecek çok şey var aslında ama ne gerek var değil mi ? Sen aslında tam olarak böyleydin oblomovluk hastalığı böyle bir şeydi, Stoltzdan da ileriydin aslında her şeyin farkındaydın, biliyordun ama sen dünyaya içindekilere onların saçmalıklarına kayıtsız kalıp oblomovluğu seçtin…Stoltz seni ilk insanların içine karıştırmaya çalıştığında verdiğin tepkiler gözümün önünde canlanıyor :) Sen doğrusunu yaptın belki de ama sana
oblomovluk hastalığı teşhisi koydular :)