Oblo

Oblo
@bozkorum
Lotte , bende bıraktığın iz asırlar geçse silinemez! Hissediyorum, senin için yanıp tutuşan bu kalpten nefret edemezsin.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Elveda bile dememişsin! Yazık! Çok yazık! Bir elveda çok muydu!
İnsan öyle yaratılmıştır ki , en inanılmayacak şeylere bile kanabilir; ama kafasına bir şey yerleştiyse , onu söküp atmak isteyenin vay haline!
Hele ölüm... Yaşadığımız dünyada başında doktor olmadan ölmek adeta ayıptı. Bu ancak muharebe meydanlarında, insanlar toptan, binlerce, on binlerce öldükleri zaman olabilirdi. Çünkü ölüm aslında pahalı bir şeydi. Fakat bazen ucuzlar, herkesin olurdu. O zaman ne doktora, ne eczacıya, ne ilaca, ne de herhangi bir şefkate ihtiyaç olmadan insanlar birbirlerine sokularak, birbirlerini kucaklayarak, birbirlerinin içine geçerek, birbirleriyle en hususi taraflarını paylaşarak ölürlerdi.
İhsan -Sabır, dedi. Mümtaz düşünceli düşünceli başını salladı: -Evet sabır... Patience dans l'azur!.. -Tam o... Patience dans l'azur!.. Unutma ki daha kapısındasın.