Oblo

Oblo
@bozkorum
Bahçeler boyunca uzayan şu beyaz sokakta yalnızım. Yalnız ve özgür. Ama bu özgürlük ölüme benziyor biraz.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Some of these days You'll miss me honey. (günlerden bir gün beni özleyeceksin tatlım.)

Oblo

, bir kitap okudu
Puan vermedi·260 syf.·
20 saatte okudu
·
2023 56. kitabı
Jean-Paul Sartre
7.7/10 · 28,1bin okunma
Var olmaktayım. Var olmakta olduğumu düşünüyorum. Ah, şu varolma duygusu kıvrılan bir yılan gibi ve onu sürdüren benim , yavaşca... Düşünmeyi durdurabilseydim! Çabalıyorum, başarıyorum: Kafamın içi dumanla doluyor gibi... işte yeniden başladı: ''Duman düşünmemek... Düşünmek istemiyorum. Düşünmek istemediğimi düşünüyorum. Düşünmek istemediğimi düşünmemem gerek. ''Bitmek bilmeyecek mi bu ?
“ Yalnızım ama bir kente inen ordu gibi yürüyorum. “