Bütün bir yıl onu sevdim ve Tanrı şahidimdir ki hiç, hatta düşüncede bile hiç ona sadakatsiz olmadım. O bunu hor gördü; o benimle alay etti - Tanrı'ya emanet olsun! Ama beni yaraladı ve kalbimi incitti.
"Şüphesiz, ben, belki, onu daha yeterince anlamıyorum, yeterince tanımıyorum. Biliyor musunuz, sanki hep korkmuş gibiyim ondan; hep öyle ciddi, sanki öyle katıydı ki. Şüphesiz, sadece öyle göründüğünü, kalbinde benimkinden daha büyük bir yumuşaklık olduğunu biliyorum..."