Kucaklayıp yaşayamayacağım şeyi kucaklamaya çalışmam bir hataydı. İyi yaşamanın bitirmen gereken şeyleri bitirerek yaşamak anlamına geldiğini bu defa öğrendim. Ne kadar çok insan korktuğu için, başkaları ne der diye endişelendiği için,ya pişman olursam diye düşündüğü için bitirmeye cesaret edemeyip geçiştiriyor biliyor musun? Ben de öyleydim işte. Ama artık özgür hissediyorum.
İçinde keyif barındırmayan hayalleri ben de sevmiyorum. Hayaller mi yoksa keyif alabilmek mi? Birini seçmek zorunda olsam ben de keyfi seçerdim. Ancak hayal kelimesini duyduğumda bile kalbim hala pır pır ediyor. Bir hayale sahip olmadan yaşanan yaşam… Gözyaşları olmadan yaşanan yaşam kadar ruhsuz olurdu.