Yazar kitabını 20 li yaşlarında yazdığını belirtmiş fakat bana lise zamanlarında yazmış gibi geldi zannediyorum ki bahsettiği kadar tecrübeli değilmiş yaşlandıkça iyi yazar olunur diye bir iddiam yok fakat çok okumadan yazmamak gerektiği kanaatindeyim.
Kitabın yarısını da çizimlerle doldurmuş zaten nasıl kızıyorum bu tarz çabalara ince yapın şu kitapları be kardeşim dandik çizimler koca koca harfli cümleler bir okuyucuyu etkilemiyor okuyamayani rahatlatır belki.
Ah bir de kendi sevdiği cümleleri kalın kalın yazmış canım benim ya bırak da biz çizelim altını.
Bir Yudum AşkCuma Bozkurt · Mola Kitap · 201675 okunma
Ben beğendim galiba ya güzel bir hikaye TV dizileri gibi yabancılık çekmiyor insan :)
Sonunu tahmin edemediğim için bir tık daha sevdim olur yani okunur :)
Hatta bir kaç yerde alıntı bile yazmayı istedim ama mümkün olmadı .
Ama SeviyordumNeslihan Şadan Bağdiken · Nemesis Kitap · 200970 okunma