Şunu öğrendim: İnsan yoruluyor. Zihin ya ruh ya da işte sırf beden olmayan şeye ne diyorsak o yoruluyor ve bu, bu kanaate vardım, genellikle, çoğunlukla, doğanın bize yardım eli.
Erken yaşta şunu görmüş oldum: İki kez acı çekerek boşa zaman harcıyorsunuz. Bundan bahsetme sebebim, zihnin kendini ne kadar çok şeyi yapmaya zorlayamadığını göstermek, hem de bunu istese bile.