B E R F İ N

B E R F İ N
@brfnsk1935
"olmuyor" "olmayan nedir?" "hiçbir şey"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Buradan çıktıktan sonra ne yapacaksın Craig?" Her seferinde aynı soru.Her seferinde ne yapıyorum?Eve gidip kafayı yiyecektim.
"Aslında çok acıyor da belli etmiyorum"
Bazen en alışkın hissettiğin yer aslında en az ait olduğun yerdir.
Aşk kaçmaktan çok kovaIamak, görmekten çok özIemek, gitmekten çok bekIemek, dokunma
Edebiyat