B E R F İ N

B E R F İ N
@brfnsk1935
"olmuyor" "olmayan nedir?" "hiçbir şey"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Buradan çıktıktan sonra ne yapacaksın Craig?" Her seferinde aynı soru.Her seferinde ne yapıyorum?Eve gidip kafayı yiyecektim.
"Aslında çok acıyor da belli etmiyorum"
Bazen en alışkın hissettiğin yer aslında en az ait olduğun yerdir.
Aşk kaçmaktan çok kovaIamak, görmekten çok özIemek, gitmekten çok bekIemek, dokunma
Edebiyat