"yaşıyorsanız, kollarınızı hareket ettirmek, zıplamak, gürültü yapmak ve başkalarıyla konuşmak zorundasınız, çünkü hayat tam anlamıyla ölümün zıttıdır. ölmek, sonsuza kadar aynı konumda kalmaktır. çok dinginseniz, hayatta değilsiniz artık."
"ah bu katı, kaskatı beden bir dağılsa,
eriyip gitse bir çiy tanesinde sabahın!
ya da tanrı yasak etmemiş olsa kendi kendini öldürmesini insanın!
tanrım! ulu tanrım! ne bunaltıcı, ne berbat,
ne tatsız, ne boş geliyor bu dünya bana!"
Sayfa 13 - türkiye iş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu