Harika bir kitap .Bir kızın hangi zorluklarla okuyup nasıl bir geleceğin olduğunu görüp çok acı çok zor günler yasadıgını anlatan ve duygusal bir kitap tüylerim ürperdi .Aglamak isteyen okumalı
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Cidden Harika bir kitap .Hani dersiniz ya kaybetme korkusu vardır insanda ve bazen yanlış işler yapabilir ama sonunda doğru yolu bulur .Bunu gördüm .Bazı bölümlerinde ağladım bazen güldüm .Kısacası aşkta kaybetme korkusu yoğunlukta Herkese tavsiyem Okuyun.