beril

beril
@brldgnn
Güzellik, mükemmelden eksik kalmakta değil midir zaten ?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilinçli idrak edildiğinde, her türden güzellik, en büyük zorlukları bile ışığınızla gölgede bırakmanızı, alt etmenizi ve aşmanızı sağlayacak bir güç kaynağına dönüşebilir.
Sayfa 57·Kitabı okudu
Hayatın hep sevinçlerle dolu olacağını tasavvur edersem, en ufak bir tatsızlık bana dert olur.
Sayfa 50·Kitabı okudu
Aynı kalmak, insanın hayatındaki her türlü değişikliği ve gelişmeyi baştan dışlaması demek olurdu.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Hayat sınırlı olduğu için değer kazanır.
Sayfa 52·Kitabı okudu